Jakie funkcje powinny posiadać programy rezerwacyjne
Wielu właścicieli hoteli czy pensjonatów w pewnym momencie decyduje się na uruchomienie w swoich obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu do rezerwacji. Takie narzędzia od lat są używane i jest ich wiele na rynku, tak więc nie powinno być dużego problemu ze znalezieniem odpowiedniego. Jednak podejmując decyzję o wdrożeniu jednego z takich rozwiązań zwrócić należy swoją uwagę na parę istotnych rzeczy, żeby być w pełni zadowolonym z niego. Przede wszystkim kluczową rzeczą jest, żeby tego typu channel manager bezpiecznie i sprawnie obsługiwał wszystkie rezerwacje składane w obiekcie. Dotyczy to zarówno kontaktowania się przy pomocy telefonu czy maila, jak również przez stronę internetową czy popularne platformy, typu Booking czy Airbnb. Szczególnie w przypadku tych ostatnich bardzo ważne będzie, aby wynajęcie danego pokoju przez klienta od razu miało odbicie w systemie, co pozwoli uniknąć kilkukrotnego wynajęcia danego miejsca. Ale obsługa rezerwacji to również zarządzanie płatnościami czy przesyłanie informacji do gości, i w tym obszarze również może się przydać, jeśli wyszukane narzędzie będzie służyło dobrym wsparciem. Następną istotną kwestią, na jaką trzeba zwrócić uwagę, są raporty i analizy. Na ich podstawie kadra managerska będzie mogła analizować co dzieje się aktualnie, oraz rozplanować działania do realizacji w przyszłości. Warto też sprawdzić, czy kalendarz rezerwacji da się uruchomić na każdym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, a także czy dysponuje kopię zapasową.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.